Vollautomatische öffentliche Auswertung. Individuelle Auswertung: contact@companion.de CEO-Echo im Mai 2023: 3% mehr Erwähnungen von DAX- und MDAX-Managern Im vergangenen Monat fand der .companion-Kennzahl-Bot 3% mehr CEO-Erwähnungen als im Schnitt der letzten Monate. Das CEO-Echo wurde insgesamt zu 66% durch redaktionelle Online-Angebote erzeugt, der Social-Media-Anteil lag bei 34%. Insgesamt aktivierten die Inhalte des CEO-Echos ihre Leser im Mai [...]
CEO Echo (global) results for May 2023
Fully automated general evaluation. For a customised report involving any given CEO, please email contact@companion.de CEO Echo for May 2023: 3% less CEO mentions Last month, the .companion CEO metrics bot found 3% less CEO mentions than the average of the previous months. Overall, 65% of mentions captured by the CEO Echo were generated by editorial online [...]
Sustainability Reporter: Issues for the 5. SDG: Gender Equality, global, April 2023
Here are new sustainability insights from sdg-echo.com, Excellence Forum‘s continuous benchmarking service for für #sustainability #communications. In today’s post, we will share an insight on the most negative topics, that came up in the context of company brands and sustainability. Let’s focus on an insight relating to SDG 5: Gender Equality. From April 1 to April 30, sdg-echo.com [...]
CEO Echo (global) results for April 2023
Fully automated general evaluation. For a customised report involving any given CEO, please email contact@companion.de CEO Echo for April 2023: 28% less CEO mentions Last month, the .companion CEO metrics bot found 28% less CEO mentions than the average of the previous months. Overall, 59% of mentions captured by the CEO Echo were generated by editorial online [...]
CEO-Echo (DAX) für April 2023
Vollautomatische öffentliche Auswertung. Individuelle Auswertung: contact@companion.de CEO-Echo im April 2023: 13% weniger Erwähnungen von DAX- und MDAX-Managern Im vergangenen Monat fand der .companion-Kennzahl-Bot 13% weniger CEO-Erwähnungen als im Schnitt der letzten Monate. Das CEO-Echo wurde insgesamt zu 44% durch redaktionelle Online-Angebote erzeugt, der Social-Media-Anteil lag bei 56%. Insgesamt aktivierten die Inhalte des CEO-Echos ihre Leser im April [...]